July 31, 2011

Peluang kedua ketiga keempat ke..ke..ke...

Setiap manusia layak diberi peluang andaikata beliau bersedia dan bertekad untuk berubah menjadi lebih baik. terima kasih kepada pemberi peluang itu. sesungguhnya CA akan memanfaatkan peluang ini sebaiknya. 

terima kasih cinta. CA mampu tersenyum lagi. terasa hidup ni ada arah tuju dan bersemangat untuk terus melangkah ke hadapan tanpa menoleh ke belakang.

terima kasih tak terhingga buat sahabat-sahabat yang selama ini berdiri teguh di belakang CA selama 4 tahun pengajian di sini. Ety, Fatin, Lin, dan Ecah, kita kawan sampai mati. walau apa pun jadi, jangan sesekali memutuskan tali persahabatan ni. ok! lepas ni kita dah bawa haluan masing-masing, semoga kita dapat capai apa yang kita impikan. aku tengah sedih ni, duduk sorang-sorang kat tu29. sobs. teringat korang semua. mesti  sedang berseronok bersama keluarga tercinta. jeles.

kurang satu bulan saja lagi untuk CA merasai zaman belajar. tapi harus diingat, belajar itu perlu sentiasa, di mana jua anda berada. semoga segalanya berjalan dengan lancar. amin. 

selamat menyambut Ramadhan Al-Mubarak. Mohon maaf zahir batin.

No comments:

Post a Comment